Slot

Sunday 12 October 2014

Pendahuluan: Aku Anak Jantan. Akulah pejuang!

DENGAN NAMA ALLAH YANG PENGASIH DAN PENYAYANG.

Alhamdulillah.
Hasiff Al-Idrisiyyah.
Nama dokongan.

Mungkin nak kenal latar belakang aku.
Hehe.. Macam tak perlu.

Kadang-kadang guna 'ana-enta/enti'
Kadang-kadang guna 'aku-kau'
Kadang-kadang guna 'gua-lu'

Time kau baca...
Mungkin belum ada page AJP kat Facebook,
Mungkin juga dah ada.
Mungkin ada page tapi AJP tak hot lagi.
Mungkin juga page tu dah hot sekarang.

Memang aku buat page ada blog.
Akulah pengarangnya.
'Hasiff Al-Idrisiyyah'

Bukan keturunan Nabi
Bukan keturunan Raja
Bukan keturunan Firaun
Bukan keturunan Bani Arabia
Bukan keturunan Bani Mandrin.
Bukan keturunan Bani India.
Bukan keturunan Bani Inggeris penjajah.

Gua Anak Melayu.
Gua tak bela melayu.
Tapi gua bela ISLAM.

Hari ni.
Kita mula disini.
Kita mendidik diri.

Bendera hijau merupakan panji-panji islam di zaman Rasulullah.

No comments:

Post a Comment